Αρχείο ημέρας 26 Μαρτίου 2020

Λύνουμε Προβλήματα

Αντιγράφουμε τα προβλήματα και την άσκηση στο τετράδιο Μαθηματικών και προσπαθούμε να τα λύσουμε.

Α ) Η Αντιγόνη έχει 13 μαρκαδόρους μέσα στην κασετίνα της. Ο Νικόλας έχει 19 μαρκαδόρους. Πόσους μαρκαδόρους πρέπει να αγοράσει η Αντιγόνη ακόμη για να έχει τόσους όσους ο Νικόλας;

(Λύνω με πράξη)

Β ) Οι μαθητές της Β? τάξης είναι 14. Θέλουν να παίξουν ένα ομαδικό παιχνίδι που παίζεται με 25 παίχτες. Αποφασίζουν να δανειστούν παίχτες από την Α΄τάξη. Πόσους μαθητές πρέπει να συμπληρώσουν στην ομάδα τους οι μαθητές της Β? τάξης για να μπορέσουν να παίξουν το παιχνίδι;

(Λύνω με πράξη)

Γ ) Ο Παναγιώτης και ο Κωνσταντίνος πήγαν για μπάσκετ την προηγούμενη εβδομάδα. Ο Παναγιώτης έβαλε 17 καλάθια και ο Κωνσταντίνος έβαλε 5 λιγότερα. 

(Λύνω με πράξεις)

Δ ) Η Ελένη έχει 12 αυτοκόλλητα, η Μαρία έχει 2 λιγότερα από την Ελένη και η Κατερίνα έχει 3 περισσότερα από την Μαρία.  

(Λύνω με πράξεις)

Ε ) Συμπληρώνω ό,τι λείπει.

Δέκα καβουράκια- τραγούδι

Δέκα καβουράκια βρήκαν δέκα καραμέλες

και καθίσανε στο βράχο να τις φάνε.

Μα ήρθαν τα χταπόδια τα τραβήξαν απ΄τα πόδια

και τους πήραν τα γλυκά, και στο φινάλε

έμειναν μονάχα να κοιτάν το κύμα

αχ τα καβουράκια είναι κρίμα!!

Τρια λα ρι λα ρι λα ρι λα λοοο

τρια λα ρι λα λεο

τρια λα ρι λα ρι λα ρι λα λοοο

τρια λα ρι λα ρι λα λοοο.

Να και μια χελώνα που τα βλέπει να΄ναι μόνα

και τα παίρνει στη σπηλιά μες στη φωλιά της.

Βγάζει απ΄τις ντουλάπες γλειφιτζούρια, σοκολάτες

παγωτά, γρανίτες, φράουλες και τάρτες

και τα καβουράκια μας θα κάνουν πάρτι

κάτω απ΄το σπασμένο το κατάρτι

και τα καβουράκια μας θα κάνουν πάρτι

κάτω απ΄το σπασμένο το κατάρτι!!

Παιδιά, διαβάσετε το τραγούδι αρκετές φορές, ακούστε το στο βίντεο και τραγουδήστε το. Μπορείτε να κάνετε συνοδευτικές κινήσεις όπως: δείχνουμε 10 με τα χέρια μας. κάνουμε ότι καθόμαστε, ότι τρώμε, αγκαλιάζουμε το σώμα μας, δείχνουμε το χέρι ότι κοιτάμε μακριά, χορεύουμε… Στο ρεφραίν Τρια λα ρι…κουνάμε τα χέρια ψηλά πάνω από το κεφάλι αριστερά και δεξιά. Μπορούν φυσικά να τραγουδήσουν τα αδέρφια σας και οι γονείς σας. Καλή σας διασκέδαση!!!!

Δέκα καβουράκια

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑΟΤΗΤΑ

Γεια σας παιδιά!

Σήμερα θα μάθουμε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες,που ξεκίνησαν από την αρχαία Ολυμπία και συνεχίζουν να διεξάγονται και σήμερα (κάθε 4 χρόνια) σε διάφορες πόλεις του κόσμου.

Φέτος είχαν προγραμματιστεί να γίνουν στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας,το Τόκιο,άλλα αναβλήθηκαν για το 2021

Αφού παρακολουθήσετε το video,θέλω να ζωγραφίσετε στο μπλοκ σας ένα αρχαίο ολυμπιακό άθλημα.

Καλή διασκέδαση!

E΄ Τάξη:Les couleurs ? Τα χρώματα

Γεια σας παιδιά της Ε΄ τάξης!

 Για να μη νομίζετε πως σας ξέχασα, σας έχω ένα πολύ αγαπημένο σας παιχνίδι: την κρεμάλα, στα γαλλικά φυσικά!

Υλοποιήστε την παρακάτω διαδραστική ψηφιακή δραστηριότητα, διαθέσιμη στον σύνδεσμο:

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3986,

κατά την οποία πρέπει να επιλέξετε όποια κατηγορία θέλετε

(σας προτείνω να ξεκινήσετε με couleurs και ύστερα να παίξετε και με τις άλλες δύο κατηγορίες).

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

Παιδιά, κάντε πρώτα λήψη, από το αντίστοιχο εικονίδιο παρακάτω και στη συνέχεια επιλέξτε για να δείτε αυτά που σας αρέσουν.

Μπορείτε φυσικά να κάνετε όποιες δραστηριότητες θέλετε από τη σελίδα που θα επιλέξετε!!!

Καλή διασκέδαση!!!

ΣΤ’ τάξη:Les pieces de la maison ? Οι χώροι του σπιτιού

Γειά σας παιδιά!

Η παρακάτω ασκησούλα απευθύνεται στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης.

Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε!

Υλοποιήστε την παρακάτω διαδραστική ψηφιακή δραστηριότητα, διαθέσιμη στον σύνδεσμο https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/french/sect35/no_04/no_04.htm, κατά την οποία πρέπει να τοποθετήσετε με την τεχνική «μεταφέρω και αποθέτω» (drag and drop) τα πρόσωπα στο σωστό δωμάτιο του σπιτιού ανάλογα με τη δραστηριότητα που δηλώνουν ότι κάνουν, σύμφωνα με το ηχητικό αρχείο που ενεργοποιείται με αριστερό κλικ πάνω στην εικόνα τους.

Νερό, πηγή ζωής

Το παρακάτω video clip αναφέρεται στο πιο σημαντικό συστατικό της ζωής, το νερό, το οποίο καλύπτει τα ? της επιφάνειας της γης. Το νερό ταξιδεύει συνεχώς διαγράφοντας έναν ασταμάτητο κύκλο και αλλάζοντας φάσεις : ατμός (υδρατμοί), υγρό (βροχή), στερεό (χαλάζι χιόνι). Ο άνθρωπος εκμεταλλεύτηκε από νωρίς τη δύναμη του νερού για την παραγωγή ενέργειας (ατέρμονος κοχλίας του Αρχιμήδη). Το μεγάλο άλμα όμως έγινε το 19 αι. με τη χρησιμοποίηση της δύναμης του ατμού (τρένα, ατμόπλοια). Τον 20 αιώνα ο άνθρωπος κατασκευάζει φράγματα, αποξηραίνει λίμνες, αλλάζει την πορεία ποταμών, κάνοντας αλόγιστη χρήση πολλές φορές και ρυπαίνοντας με απόβλητα τον υδάτινο κύκλο. Η σχέση με το νερό είναι σχέση ζωής και ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται το περιβάλλον που τον φιλοξενεί.

Πατήστε τον σύνδεσμο παρακάτω για να μπείτε στο μάθημα με θέμα «Νερό πηγή ζωής»:

http://photodentro.edu.gr/video/r/8522/263?locale=el