Όλα τα άρθρα του/της tikoyanna

ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ!!!

Ένας άνδρας έμενε μόνος σε ένα σπίτι. Μπορεί κανείς να μπει στο σπίτι μόνο από την πόρτα ή ένα από τα πέντε παράθυρα. Αφού βεβαιώθηκε ότι δεν υπάρχει κανείς στο σπίτι, ο άνδρας ένα απόγευμα έφυγε από το σπίτι. Όταν επέστρεψε, τα παράθυρα ήταν σφραγισμένα και τα τζάμια δεν ήταν σπασμένα και η πόρτα δεν είχε παραβιαστεί, βρήκε όμως μέσα στο σπίτι έναν κλέφτη. Ο κλέφτης δεν είχε κλειδί ούτε παραβίασε την κλειδαριά, πώς μπήκε στο σπίτι;

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΚΡΥΜΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ:ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΛΕΙΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΟΥΛΑ!!ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

ΈΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ, ΓΡΙΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΈΛΛΗΣ ΜΙΧΑ.ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΑΣ ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ!!!ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ!!!

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής «Η μάχη των Θερμοπυλών και η ναυμαχία της Σαλαμίνας ως θρίαμβος της θέλησης ως ο θεμέλιος λίθος του Δυτικού πολιτισμού». (Πατήστε εδώ)

Γενικές Οδηγίες – Οροι και Προϋποθέσεις (Πατήστε εδώ)

Συνοδευτικό Εκπαιδευτικό Υλικό για το πρόγραμμα: «Η μάχη των Θερμοπυλών και η ναυμαχία της Σαλαμίνας ως θρίαμβος της θέλησης ως ο θεμέλιος λίθος του Δυτικού πολιτισμού». (Πατήστε εδώ)

ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ…

Ο Κύριος Νίκος άδειαζε την αποθήκη του. Ανάμεσα σε όλα τα άλλα έβγαλε έξω κι ένα βαρέλι γεμάτο λάδι που ζύγιζε μαζί με το περιεχόμενο του 30 κιλά. Τι πρόσθεσε ο κύριος Νίκος στο βαρέλι και λίγο μετά αυτό είχε πολύ λιγότερο βάρος ;

ΣΚΕΨΟΥ,ΣΚΕΨΟΥ,ΣΚΕΨΟΥ…

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ..

Β’ΤΑΞΗ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ-ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ|2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΛΕΞΗ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΛΕΞΗ

ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.ΤΙ ΧΑΡΙΣΜΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ;

2.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΦΟΒΟ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΛΕΞΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΟΒΟ;

2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ

Η ΗΡΩΙΔΑ, Η ΠΙΠΕΡ, ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ,ΑΦΗΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΛΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΡΟΦΗ ΣΚΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΜΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ..

PIPER:ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ΠΙΠΕΡ;ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ;

3Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ/Η ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ/Η .Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ. ΕΧΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΣΑΣ;ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΦΙΣΑ!

ΛΟΙΠΟΝ, ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΓΙΑ  ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ  ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ  ΠΟΥ ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ,ΕΝΩ ΑΛΛΑΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΧΡ0ΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ.ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!

4Η ΔΤΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΕΝΑ »ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ» ΠΑΡΑΜΥΘΙ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΜΕ ΤΑ ΒΕΛΑΚΙΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.(ΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΤΕ ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟΔΙΑΒΑΣΕΙ)

Παράξενα-όμορφο-Μαρία-Κωνσταντινοπούλου

 ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ »ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ»»;(ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ)

ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ  ΠΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΤΗΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΑ.ΚΑΘΕ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΑΣ ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.

PDF Embedder requires a url attribute

ΕΣΥ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ;;;ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙΣ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ!!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΥΝΑΜΗ ΖΩΗΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΣΑΣ ΦΙΛΩ!

https://safeYouTube.net/w/Tq54

On line παραμύθι-Ο ευτυχισμένος πρίγκηπας του Όσκαρ Ουάιλντ

Καλησπέρα γλυκά μου δευτεράκια!!!Είμαστε ολοι καλά γιατί «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ»!!!

Λοιπόν, στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου ακούστε το παρακάτω παραμύθι και σε τρεις -τεσσερις γραμμές θέλω να γράψετε στο τετράδιο της γλώσσας τι σας άρεσε περισσότερο ή ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να μας περάσει ο συγγραφέας. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου στείλετε και μια ζωγραφιά για το παραμύθι ;Μετά αφού τις συγκεντρώσουμε μπορούμε να κάνουμε και την ιστορία εικονογραφημένη! Γι’ αυτό φροντίστε να μην κάνετε όλοι την ίδια ζωγραφιά…