Αρχείο ημέρας 2 Δεκεμβρίου 2024

Η δική μας μελιτζανοσαλάτα!

Την Δευτέρα 2 του Δεκέμβρη 2024 όπως είχαμε κανονίσει από την προηγούμενη Παρασκευή που μαζέψαμε τις μελιτζάνες από το θερμοκήπιό μας, όλα μαζί με τα παιδιά της Ε τάξης με την Διευθύντρια και την δασκάλα της Ε τάξης κ. Κατερίνα, μαζευτήκαμε στην αίθουσα του ολοημέρου για να φτιάξουμε μελιτζανοσαλάτα για κολατσιό1

Πλύναμε τις μελιτζάνες, τις βάλαμε σε ταψί και τις ψήσαμε στο γκριλ, εγκαινιάζοντας την καινούργια μας ηλεκτρική κουζίνα! Στη συνέχεια, καθαρίσαμε τις φλούδες, ψιλοκόψαμε τις καθαρισμένες μελιτζάνες, ρίξαμε ελαιόλαδο, μηλόξυδο και αλάτι και αφού μιλήσαμε για την θρεπτική αξία των λαχανικών και ιδιαίτερα της μελίτζάνας, δοκιμάσαμε!

Για πολλά παιδιά ήταν η πρώτη φορά που έτρωγαν ψητή μελιτζάνα και στα περιοσσότερα παιδιά άρεσε η γεύση της! Τη συνοδέψαμε με ψωμάκι, κασεράκι και τυράκι που φέραμε από το σπίτι μας! Κι όλα αυτά υπό τον ήχο απαλής τζαζ μουσικής που ηρέμησε τις καρδιές μας!

Σε όλη αυτή την διαδικασία είχαμε τη χαρά να φιλοξενούμε στο σχολέιο μας την παλιά μας δασκάλα και συνάδελφο, την κ. Ολυμπία που μόλις πριν λίγους μήνες συνταξιοδοτήθηκε.

Συλλογή μελετζάνας σε εξέλιξη…

Την παρασκευή 29 του Νοέμβρη τα παιδιά της Ε τάξης με τη βοήθεια της Διευθύντριας κ. Αναστασίας Λαφάρα και της δασκάλας της τάξης κ. Κατερίνας Τσαλιγοπούλου μάζεψαν όλες τις μελιτζάνες από το θερμοκήπιό μας με σκοπό την Δευτέρα να τις ψήσουν στην ηλεκτρική κμουζίνα του ολοημέρου και να ετοιμάσουν μελιτζανοσαλάτες για κολατσιό! Η χαρά και η ικανοποίηση όλων πολύ μεγάλη!

Οι καρποί της γης μας πλούσιοι και βιολογικοί και το σημαντικότερο με την φροντίδα όλων μας!

Αφιέρωμα στον ελληνικό κινηματογράφο!

Την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές/τριες των Α΄ και Β΄ τάξεων συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα της Α΄ τάξης για να παρακολουθήσουν την αποτίμηση των ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν τους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο-Δεκέμβριο στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης «Αφιέρωμα στον ελληνικό ινηματογράφο» που διεξάγεται στο σχολείο μας από την υπεύθυνη συντονίστρια της δράσης, κυρία Γιαννακοπούλου Θωμαή. Οι ενέργειες πραγματοποιήθηκαν από τους μαθητές/τριες των Α΄, Β΄, Γ΄ και Ε ΄τάξεων και αφορούσαν:
– Την γνωριμία των ηθοποιών του ελληνικού κινηματογράφου
– Συζήτηση για τον τρόπο ζωής που απεικονίζεται στις παλαιές ελληνικές ταινίες (σκεύη οικιακής χρήσης, ενδυμασία, ζωή πλουσίων ≠ ζωή φτωχών)
– Την κατανόηση του ειδικού λεξιλογίου /ορολογίας που χρησιμοποιείται στον
κινηματογράφο (σενάριο, σκηνοθέτης, σκηνικό, ενδυματολόγος…)
– Συζήτηση για τα μηνύματα (π.χ. Η σημασία της μάθησης και της συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση – «Ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται», Η δύναμη της αγάπης και η υπέρβαση των προκαταλήψεων – «Η Νεράιδα και το Παλικάρι») που προκύπτουν από την παρακολούθηση ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου
Οι ενέργειες παρουσιάστηκαν στο διαδραστικό πίνακα της Α΄ τάξης σε πρόγραμμα power point, το οποίο σχεδιάστηκε στη διάρκεια της δράσης. Οι μαθητές/τριες έδειξαν την ικανοποίησή τους από τη συμμετοχή τους και εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για τις ενέργειες που θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες. Εντυπωσιάστηκαν από τον ελληνικό κινηματογράφο, υιοθέτησαν κάποιες αστείες ατάκες και πλέον αδημονούν να μας δείξουν το ταλέντο τους στην υποκριτική στη γιορτή λήξης του σχολικού έτους το καλοκαίρι με θέμα φυσικά τον ελληνικό κινηματογράφο.