Με βάση τον ετήσιο προγραμματισμό του σχολείου, το κοινό όραμα που μοιράζονται όλα τα μέλη του Σ.Δ. για το 6ο Δ.Σ. Νάουσας και τις ευκαιρίες διάχυσης στην ευρύτερη κοινότητα, θα υλοποιηθούν τα ακόλουθα ανά τάξη και ανά θεματική ενότητα προγράμματα, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2024-25 (η σειρά είναι ενδεικτική):
ΤΑΞΗ | Ζω καλύτερα –Ευ Ζην | Φροντίζω το περιβάλλον | Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη | Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Α | Με τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ με ασφάλεια κυκλοφορώ | Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς | Τα δικαιώματα των παιδιών | Τα Ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης (STEM) |
Β | Το τραγούδι της χαράς λέμε όλοι αγκαλιά | Σεισμός – και τώρα τι κάνω; | Μεγαλώνοντας με αξίες… | Στην τζέπη… χαρτζιλίκι |
Γ | Γνωρίζω το σώμα μου: Ασφαλές άγγιγμα- Ο κανόνας των εσωρούχων | Παγκόσμια και Τοπική πολιτιστική κληρονομιά: Η πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα | Συμπερίληψη-Αλληλοσεβασμός-Διαφορετικότητα: «Το σχολείο της συμπερίληψης: Η αναπηρία ως αφορμή» | Επιχειρηματικότητα-Αγωγή σταδιοδρομίας-επαγγέλματα: Προσωπική ταυτότητα-Επιλογή του επαγγέλματός μου» |
Δ | Κυκλοφορώ με ασφάλεια | Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά: Για το δάσος μαθαίνω. Δρω και δημιουργώ! | Δυναμώνω τη φωνή μου. Δυναμώνεις τη φωνή σου. Δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης! | Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα (STEM) |
Ε | Ψυχική υγεία και συναισθηματική υγεία-πρόληψη: Κινδυνεύω στο ίντερνετ; | Φροντίζω το περιβάλλον-φυσικές καταστροφές-Πολιτική Προστασία: Με επηρεάζει η κλιματική αλλαγή; |
Εθελοντισμός διαμεσολάβηση: Γιατί
υπάρχουν πρόσφυγες; | Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με επαγγέλματα: Φτιάχνω επιχειρηματικό σχέδιο |
ΣΤ | Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | Διαφυλικές σχέσεις | Πολιτιστικά Μνημεία του τόπου μου | Επάγγελμα δημοσιογράφος |