Υποδυόμαστε ρόλους….

Στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης «Πάμε σινεμά», αφού είδαμε πώς στήνεται και γυρίζεται μία ταινία,σήμερα 27 του Μάη 2026, μπήκαμε στη διαδικασία με τα παιδιά της Α τάξης και με τη βοήθεια της Δ/ντριας και της κυρίας Κατερίνας να υποδυθούμε ρόλους, όπως να είμαστε δάσκαλοι και μαθητές ήρεμοι αλλά και σκανταλιάρηδες!

Τα παιδιά απόλαυσαν τη διαδικασία και κατανόησαν τις δυσκολίες που έχει ο δάσκαλος όταν τα παιδιά κάνουν φασαρία, όπως επίσης ότι τα παιδιά δεν μπορούν να σκεφτούν με ηρεμία.

Σχετικά με 6dimnaou

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας με τη δημιουργία της παρούσας ιστοσελίδας, ευελπιστεί να καλλιεργήσει μια μορφή διαδικτυακής επικοινωνίας με την ευρύτερη σχολική κοινότητα, τους γονείς αλλά και τους φίλους...