Στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης «Πάμε σινεμά», αφού είδαμε πώς στήνεται και γυρίζεται μία ταινία,σήμερα 27 του Μάη 2026, μπήκαμε στη διαδικασία με τα παιδιά της Α τάξης και με τη βοήθεια της Δ/ντριας και της κυρίας Κατερίνας να υποδυθούμε ρόλους, όπως να είμαστε δάσκαλοι και μαθητές ήρεμοι αλλά και σκανταλιάρηδες!
Τα παιδιά απόλαυσαν τη διαδικασία και κατανόησαν τις δυσκολίες που έχει ο δάσκαλος όταν τα παιδιά κάνουν φασαρία, όπως επίσης ότι τα παιδιά δεν μπορούν να σκεφτούν με ηρεμία.


