Σήμερα 28 του Μάη 2026 τα παιδιά των Ε και Στ τάξεων αφού είδαν αποσπάσματα παλαιών ελληνικών ταινιών και συζητήσαν με την Διευθύντρια για τα επαγγέλματα που πλέον είτε είναι απ΄νια είτε δεν υπάρχουν, ζωγράφισαν ατομικά και ομαδικά …και το απόλαυσαν!


