Κατά τη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου, στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης » Ελάτε στο τραπέζι μας», τα παιδιά της Α΄ τάξης παρακολούθησαν βίντεο με παραμύθια για την υγιεινή διατροφή, έμαθαν τα φρούτα και τα λαχανικά, έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια και ζωγράφισαν αφίσες με τα υγιεινά και ανθυγειινά φαγητά στο μάθημα των Αγγλικών.
Την ίδια χρονική περίοδο έγιναν παρόμοιες δράσεις και με τα παιδιά της Β΄τάξης στο μάθημα των Αγγλικών, έμαθαν τις ονομασίες των τροφίμων στην ξένη γλώσσα, έγραψαν τα φρούτα και στο τέλος δημιούργησαν αφίσα με την πυραμίδα της διατροφής.




















