Μαγειρεύουμε μακαρόνια με κιμά στην Β΄τάξη…

Με ιδιαίτερη χαρά συνεχίσαμε το πρόγραμμα «Ελάτε στο τραπέζι μας», μέσα από το οποίο οι μαθητές/ριες συμμετέχουν σε βιωματικές δράσεις μαγειρικής και γνωρίζουν τη χαρά της συνεργασίας και της δημιουργίας.
Την Τετάρτη 20/05/2026, οι μικροί μας μάγειρες της Β’ Δημοτικού σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Αικατερίνη Τσαλιγοπούλου και την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης Σαββούλα Τορνικίδου, φόρεσαν τις ποδιές τους και μαγείρεψαν μακαρόνια με κιμά, μια αγαπημένη συνταγή που συνδύασε γεύση, συμμετοχή και ομαδικότητα. Μέσα από τη διαδικασία της μαγειρικής, οι μαθητές/ριες είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν, να γνωρίσουν βασικά στάδια παρασκευής φαγητού και να απολαύσουν το αποτέλεσμα της κοινής τους προσπάθειας.

Σχετικά με 6dimnaou

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας με τη δημιουργία της παρούσας ιστοσελίδας, ευελπιστεί να καλλιεργήσει μια μορφή διαδικτυακής επικοινωνίας με την ευρύτερη σχολική κοινότητα, τους γονείς αλλά και τους φίλους...