Δράσεις ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό!

Κοντεύουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς και οι δράσεις ομαλής μετάβασης των παιδιών από τον Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, μόλις ξεκίνησαν!Μαζί με την κ. Κατερίνα Ψυριδου και τον κ. Γιώργο Κολοβό επισκεφτήκαμε το 6ο και 10ο Νηπιαγωγείο για να γνωρίσουμε από κοντά τα νήπια παιδάκια μας, που θα έρθουν στο σχολείο μας!Τραγουδήσαμε, συζητήσαμε, ασκηθήκαμε στη γλώσσα και στα μαθηματικά …και φυσικά εντυπωσιαστήκαμε !!!Στο τέλος, κάναμε μια μεγάλη σφιχτή αγκαλιά, γεμάτη αγάπη, δύναμη και θετική ενέργεια που την κρατάμε …μέχρι την επόμενη συνάντησή μας! Ευχαριστούμε τις νηπιαγωγούς μας κ.κ. Τζένη Νικολάου, Χρύσα Τασιωνα και Μαρία Δημητριάδου για την γλυκιά υποδοχή και συνεργασία, όπως και τον κ. Γιώργο Κολοβό που παρά την συνταξιοδοτησή του είναι κοντά μας και μας στηρίζει πάντα, με τη μέθοδο «Κολοβός» να αποτελεί το βασικό μας εργαλείο στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών και όχι μόνο!