Αρχείο μηνός Μάιος 2026

Υποδυόμαστε ρόλους….

Στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης «Πάμε σινεμά», αφού είδαμε πώς στήνεται και γυρίζεται μία ταινία,σήμερα 27 του Μάη 2026, μπήκαμε στη διαδικασία με τα παιδιά της Α τάξης και με τη βοήθεια της Δ/ντριας και της κυρίας Κατερίνας να υποδυθούμε ρόλους, όπως να είμαστε δάσκαλοι και μαθητές ήρεμοι αλλά και σκανταλιάρηδες!

Τα παιδιά απόλαυσαν τη διαδικασία και κατανόησαν τις δυσκολίες που έχει ο δάσκαλος όταν τα παιδιά κάνουν φασαρία, όπως επίσης ότι τα παιδιά δεν μπορούν να σκεφτούν με ηρεμία.

Γνωρίζοντας επαγγέλματα που χάθηκαν…μέσα από τις παλιές ελληνικές ταινίες…

Σήμερα 28 του Μάη 2026 τα παιδιά των Ε και Στ τάξεων αφού είδαν αποσπάσματα παλαιών ελληνικών ταινιών και συζητήσαν με την Διευθύντρια για τα επαγγέλματα που πλέον είτε είναι απ΄νια είτε δεν υπάρχουν, ζωγράφισαν ατομικά και ομαδικά …και το απόλαυσαν!

Ελάτε στο τραπέζι μας ….ψηφιακά!

Στις 20 Απριλίου 2026 πραγματοποιήσαμε μια όμορφη συνεργασία με τον καθηγητή Πληροφορικής κ. Μαργαρίτη Γιτόπουλο, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ελάτε στο τραπέζι μας».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε μια δημιουργική δραστηριότητα ψηφιακής ζωγραφικής, χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό εργαλείο Tux Paint. Με αφορμή τη θεματική του προγράμματος, ζωγράφισαν φρούτα στον υπολογιστή, πειραματίστηκαν με χρώματα και σχήματα και εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους μέσα από την τεχνολογία.

Η διατροφική πυραμίδα… in English!

Κατά τη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου, στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης » Ελάτε στο τραπέζι μας», τα παιδιά της Α΄ τάξης παρακολούθησαν βίντεο με παραμύθια για την υγιεινή διατροφή, έμαθαν τα φρούτα και τα λαχανικά, έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια και ζωγράφισαν αφίσες με τα υγιεινά και ανθυγειινά φαγητά στο μάθημα των Αγγλικών.

Την ίδια χρονική περίοδο έγιναν παρόμοιες δράσεις και με τα παιδιά της Β΄τάξης στο μάθημα των Αγγλικών, έμαθαν τις ονομασίες των τροφίμων στην ξένη γλώσσα, έγραψαν τα φρούτα  και στο τέλος δημιούργησαν αφίσα με την πυραμίδα της διατροφής.

Η ψηφιακή μας προσέγγιση του Μίκη…

Την Δευτέρα 25 του Μάη 2026 στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης με θέμα τον Μίκη Θεοδωράκη, ο εκπ/κός των ΤΠΕ κ. Μαργαρίτης Γιτόπουλος βοήθησε τα παιδιά της Στ τάξης να βρον πληροφορίες και εικόνες από τη ζωή του Μίκη και να κάνουν μία ψηφιακή αφίσα, που την έδειξαν με χαρά και ικανοποίηση σε όλες τις τάξεις.

Το αποτέλσμα ήταν παραγματικά φανταστικό!

Μαγειρεύουμε μακαρόνια με κιμά στην Β΄τάξη…

Με ιδιαίτερη χαρά συνεχίσαμε το πρόγραμμα «Ελάτε στο τραπέζι μας», μέσα από το οποίο οι μαθητές/ριες συμμετέχουν σε βιωματικές δράσεις μαγειρικής και γνωρίζουν τη χαρά της συνεργασίας και της δημιουργίας.
Την Τετάρτη 20/05/2026, οι μικροί μας μάγειρες της Β’ Δημοτικού σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Αικατερίνη Τσαλιγοπούλου και την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης Σαββούλα Τορνικίδου, φόρεσαν τις ποδιές τους και μαγείρεψαν μακαρόνια με κιμά, μια αγαπημένη συνταγή που συνδύασε γεύση, συμμετοχή και ομαδικότητα. Μέσα από τη διαδικασία της μαγειρικής, οι μαθητές/ριες είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν, να γνωρίσουν βασικά στάδια παρασκευής φαγητού και να απολαύσουν το αποτέλεσμα της κοινής τους προσπάθειας.

Βιώνοντας το ολοκαύτωμα της Νάουσας …

Σήμερα 21 Απριλίου 2026 επισκεφτήκαμε στην αίθουσα Ναιας την έκθεση όπλων του επαναστατικού αγώνα . Στην ξενάγηση που ακολούθησε μας μίλησε ο συλλέκτης Σπύρος Κατσιρας και μας μίλησε με γνήσιο ενθουσιασμό για τα πρώτα όπλα του αγώνα, τα πολεμικά κειμήλια , τον τρόπο που ντύνονταν , μαγείρευαν και δρούσαν καθόλη τη διάρκεια της οθωμανικής αυτοκρατορίας αλλά και στον ένοπλο αγώνα . Τα παιδιά έφυγαν από τον εκθεσιακό χώρο ενθουσιασμένα.

Πρόβα για την συμμετοχή μας σε μουσική εκδήλωση του Ωδείου Νάουσας

Την Παρασκευή 15 του Μάη 2026 το πρωί, υποδεχτήκαμε τον μουσικό του Ωδείου Νάουσας κ. Δημήτρη Παρόλα και ξεκινήσαμε τις πρόβες για να προετοιμαστούμε χορωδιακά για την μουσική εκδήλωση της Εστίας Μουσών και του Δημοτκού Ωδείου Νάουσας. Η εκδήλωση θα γίνει στις 26 του Ιούνη 2026, το απόγευμα στο θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας, με την συμμετοχή του μεγάλου μουσικού και συνθέτη κ. Χατζηνάσιου. Η συμμετοχή μας αυτή γίνεται στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης με θέμα «Όμορφη πόλη: Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη».

Τα παιδιά των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων που θα συμμετέχουν στην χορωδία, θα πλαισιώσουν σε 4 τραγούδια τον κ. Χατζηνάσιο και την Χορωδία ενηλίκων του Ωδείου Νάουσας, στην οποία συμμετέχει και η Δ/ντρια κ. Αναστασία Λαφάρα, η οποία πρότεινε τη συμμετοχή του σχολείου μας.

Από την πρώτη κιόλας συνάντησή μας, τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έδειξαν να το απολαμβάνουν!

Δράσεις ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό!

Κοντεύουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς και οι δράσεις ομαλής μετάβασης των παιδιών από τον Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, μόλις ξεκίνησαν!Μαζί με την κ. Κατερίνα Ψυριδου και τον κ. Γιώργο Κολοβό επισκεφτήκαμε το 6ο και 10ο Νηπιαγωγείο για να γνωρίσουμε από κοντά τα νήπια παιδάκια μας, που θα έρθουν στο σχολείο μας!Τραγουδήσαμε, συζητήσαμε, ασκηθήκαμε στη γλώσσα και στα μαθηματικά …και φυσικά εντυπωσιαστήκαμε !!!Στο τέλος, κάναμε μια μεγάλη σφιχτή αγκαλιά, γεμάτη αγάπη, δύναμη και θετική ενέργεια που την κρατάμε …μέχρι την επόμενη συνάντησή μας! Ευχαριστούμε τις νηπιαγωγούς μας κ.κ. Τζένη Νικολάου, Χρύσα Τασιωνα και Μαρία Δημητριάδου για την γλυκιά υποδοχή και συνεργασία, όπως και τον κ. Γιώργο Κολοβό που παρά την συνταξιοδοτησή του είναι κοντά μας και μας στηρίζει πάντα, με τη μέθοδο «Κολοβός» να αποτελεί το βασικό μας εργαλείο στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών και όχι μόνο!