Αρχείο ημέρας 6 Απριλίου 2020

ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ E-ME

1. Μπείτε στον σύνδεσμο:

https://auth.e-me.edu.gr/?eme=https://e-me.edu.gr/&cause=no-token&eat=178b2055ecc74066e96e8ca8e3d73159

2. Πατάτε είσοδος (LOGIN)

3. Βάζετε τα στοιχεία σας (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης) που σας έχουμε στείλει

4. Αφού εισέλθετε μια φορά στην πλατφόρμα e-me, θα μπορεί πλέον ο δάσκαλος να σας βρει και να σας προσκαλέσει στην κυψέλη του. Πρέπει όμως να ελέγχετε τα μηνύματα σας στο e-me (πάνω δεξιά στο σύμβολο των μηνυμάτων ) ώστε όταν σας καλέσει ο δάσκαλος να αποδεχτείτε.

5. Όταν γίνετε μέλη, πατάτε πάνω στις κυψέλες για να διαβάσετε πληροφορίες για το κάθε μάθημα.

Μπορείτε να δείτε και τις οδηγίες του ΠΣΔ στον ακόλουθο σύνδεσμο:

LetsStartWith_eme_StepByStep_Guidelines4Studentsv1.0-Mar2020

ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ…

Ο Κύριος Νίκος άδειαζε την αποθήκη του. Ανάμεσα σε όλα τα άλλα έβγαλε έξω κι ένα βαρέλι γεμάτο λάδι που ζύγιζε μαζί με το περιεχόμενο του 30 κιλά. Τι πρόσθεσε ο κύριος Νίκος στο βαρέλι και λίγο μετά αυτό είχε πολύ λιγότερο βάρος ;

ΣΚΕΨΟΥ,ΣΚΕΨΟΥ,ΣΚΕΨΟΥ…

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ..

Β’ΤΑΞΗ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ-ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ|2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

1Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΛΕΞΗ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΛΕΞΗ

ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.ΤΙ ΧΑΡΙΣΜΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ;

2.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΦΟΒΟ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΛΕΞΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΟΒΟ;

2Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ

Η ΗΡΩΙΔΑ, Η ΠΙΠΕΡ, ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ,ΑΦΗΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΦΩΛΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΡΟΦΗ ΣΚΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΜΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ..

PIPER:ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ: ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ΠΙΠΕΡ;ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ;

3Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ/Η ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ/Η .Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ. ΕΧΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΣΑΣ;ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΦΙΣΑ!

ΛΟΙΠΟΝ, ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΓΙΑ  ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ  ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ  ΠΟΥ ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ,ΕΝΩ ΑΛΛΑΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΧΡ0ΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ.ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!

4Η ΔΤΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΕΝΑ »ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ» ΠΑΡΑΜΥΘΙ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΜΕ ΤΑ ΒΕΛΑΚΙΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.(ΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΤΕ ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟΔΙΑΒΑΣΕΙ)

Παράξενα-όμορφο-Μαρία-Κωνσταντινοπούλου

 ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ »ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ»»;(ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ)

ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ  ΠΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΤΗΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΑ.ΚΑΘΕ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΑΣ ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.

PDF Embedder requires a url attribute

ΕΣΥ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ;;;ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙΣ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ!!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΥΝΑΜΗ ΖΩΗΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΣΑΣ ΦΙΛΩ!

https://safeYouTube.net/w/Tq54

ΙΣΤΟΡΙΑ Στ΄ ? ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ? ΕΝΟΤΗΤΑ 3

Γεια σας παιδιά. Εύχομαι να είστε όλοι καλά, μικροί και μεγάλοι. Συνεχίζουμε την επανάληψή μας με το?

Κεφάλαιο 4

Γράψε από κάτω τα ζευγάρια των προτάσεων, ώστε να αντιστοιχίσεις τα πρόσωπα με τις ενέργειές τους ή με τα γεγονότα:

1. Πανουργιάς                           α. Εκστράτευσε εναντίον του Αλή Πασά

2.Iωάννης Δυοβουνιώτης           β. Συνέβαλε με το καράβι του στην κατάληψη της . Χαλκίδας

3.Αθανάσιος Διάκος                    γ. Κατέλαβε τα Σάλωνα ( Άμφισσα )

4. Ομέρ Βρυώνης                        δ. Νίκησε τους Τούρκους στο χάνι της Γραβιάς

5. Χουρσίτ Πασάς                        ε. Πολέμησε με τον Πανουργιά, τον Αθ. Διάκο και . τον Οδ. Ανδρούτσο                                          

 6. Οδυσσέας Ανδρούτσος          στ. Ανέλαβε να καταστείλει την Επανάσταση στη Στ. . Ελλάδα

 7. Αντώνιος Κριεζής                     ζ. Υπερασπίστηκε το γεφύρι της Αλαμάνας

           (    ,     ) –  (    ,     ) –   (    ,     ) –  (    ,     ) –  (    ,     ) –  (    ,     ) –  (    ,     )

      Όταν τελειώσεις, στείλε τις απαντήσεις σου στο tsianik@hotmail.com

ΑΓΩΓΗ Ε΄ ? ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Γεια σας και πάλι παιδιά. Προχωρώντας? προς τα πίσω, πάμε να κάνουμε επανάληψη στο Κεφάλαιο 3 της Ενότητας Β.

  1. Συμπληρώνω τα κενά των προτάσεων:

α) Στην Ελλάδα, τα δικαιώματα του ατόμου προστατεύονται από το ????????? και τους ???????. και διακρίνονται σε ?????????.., ??????????? και ?????????.. .

β) Τα δικαιώματα των  αλλοδαπών προστατεύονται από τις διεθνείς ?????????. και από άρθρα του ????????????? .

  • Η μεσοστιχίδα του δικαιώματος:

1 __ __ __ __ __ Δ __ __ __ __

    2  __ __ __ __  Ι __ __ __ __

    3 __ __ __ __  Κ __ __

        4  __ __ __  Α __ __ __ __  

        5  __ __ __   Ι __ __ __ __

                    6 __  Ω __ __ __ __                                  

              7  __ __ Μ __ __ __ __ __           

          8 __ __ __ Α __ __ __ 

  1. Κοινωνικό δικαίωμα του ατόμου.
  2. Ατομικό δικαίωμα είναι και το άσυλο της ?
  3. Πολιτικό δικαίωμα που μπορεί κάποιος να είναι ? στα δικαστήρια.
  4. Ατομικό δικαίωμα η προσωπική ?
  5. Δικαιώματα που εξασφαλίζουν τη συμμετοχή του πολίτη στην άσκηση της κρατικής εξουσίας.
  6. Ο Συνήγορος του Πολίτη προσφέρει τις υπηρεσίες του ?
  7. Εκλεγμένος αντιπρόσωπος κι αυτός.
  8. Κοινωνικό δικαίωμα.

      Όταν τελειώσεις, στείλε τις απαντήσεις σου στο tsianik@hotmail.com

ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ ? ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ? ΕΝΟΤΗΤΑ 6

Γεια σας παιδιά. Εύχομαι να είστε όλοι καλά, μικροί και μεγάλοι. Συνεχίζουμε την επανάληψή μας με το?

Κεφάλαιο 4

1.  Βάζω τα γεγονότα στη σωστή χρονική σειρά:

___   Ο Οδυσσέας φτιάχνει μια σχεδία και φεύγει από το νησί της Καλυψώς.

___  Ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη.

___  Οι Φαίακες βοηθούν τον Οδυσσέα.

___  Η Καλυψώ κρατά τον Οδυσσέα επτά χρόνια στο νησί της.

___  Ο Δίας καταστρέφει το καράβι του Οδυσσέα.

___  Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του φτάνουν στο νησί του Ήλιου.

 2.Γράφω Σ για το σωστό και Λ για το λάθος:

Ο Δίας έστειλε τον Ερμή να βρει την Καλυψώ.                                ____

Ο Δίας χτύπησε το πλοίο με την τρίαινά του.                                   ____

Οι Φαίακες έδιωξαν και δεν φιλοξένησαν τον Οδυσσέα.                  ____

Η νεράιδα που βοήθησε τον Οδυσσέα ονομαζόταν Ναυσικά.  ____

Όταν τελειώσεις, στείλε τις απαντήσεις σου στο tsianik@hotmail.com